Media & Downloads
-
Keynote door Shirley Clarke
-
Aan de slag met formatief toetsen in de klas (door Kim Schildkamp)
-
Co-creatie als conditie voor de implementatie van formatief evalueren in het basisonderwijs (door Lars Goertzen)
-
Duurzame implementatie van formatief toetsen in de school (door Cindy Poortman, Anne Tappel en Elske van den Boom-Muilenburg)
-
Eigenaarschap bij leerlingen door Rubrics (door Jitske de Vries en Jörgen van Remoortere)
-
Formatief evalueren in het basisonderwijs: hoe geef je dat vorm? (door Anne-Christien Tammes)
-
Formatief evalueren in online onderwijs (door Marijke Veugen)
-
Formatief toetsen, van onderzoeksresultaten naar samen ontwikkelen van een neus voor kwaliteit (door Christel Wolterinck en Bas Trimbos)
-
Kerntaken en werkprocessen als kapstok voor formatief evalueren (door Liesbeth Baartman en Judith Gulikers)
-
The basics van formatief evalueren: aan de slag met de FE-cyclus (door Gerdineke van Silfhout)
-
Welk leerlinggedrag verwachten we bij Formatief Evalueren? Op weg naar (je eigen) FE-leerlingcyclus (door Judith Gulikers)