Veelgestelde vragen

  • 01. Ik ben mijn wachtwoord vergeten/ik wil mijn wachtwoord wijzigen

    Klik op de button 'Inloggen' en klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'
    Voer uw e-mailadres in en klik op 'Reset wachtwoord'.
    U ontvangt een e-mail met het verzoek op de meegestuurde link te klikken (indien aanklikken niet mogelijk is, kopiëer de url en plak deze op een nieuwe pagina in de browser).
    Voer uw nieuwe wachtwoord twee keer in en klik op 'Wijzig wachtwoord'.

  • 02. Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

    Het wijzigen van een e-mailadres is op dit moment nog niet mogelijk. Binnenkort wordt deze functie wel aangeboden.

  • 03. Hoe meld ik mij aan voor een event?

    Klik op de homepage van het betreffende event op de button 'Aanmelden'.
    Doorloop vervolgens de volledige aanmeldprocedure.

  • 04. Hoe annuleer ik mijn aanmelding?

    Om uw aanmelding te annuleren dient u ingelogd te zijn.
    Klik bovenaan de pagina op de button 'Mijn inschrijving' en kies voor 'Inschrijving annuleren'.
    Klik vervolgens op 'OK' om uw keuze te bevestigen.

  • 05. Wat zijn de kosten voor het annuleren van mijn aanmelding?

    Het antwoord op deze vraag kunt u vinden in onze annuleringsvoorwaarden.

  • 06. Krijg ik een bevestiging van mijn aanmelding?

    U ontvangt van ons een bevestigingsmail van uw aanmelding.

  • 07. Kan ik achteraf betalen?

    Achteraf betalen is niet mogelijk, uw aanmelding wordt pas definitief nadat de betaling heeft plaatsgevonden.

  • 08. Welke betaalmethoden biedt Events.slo.nl?

    Op Events.slo.nl kunt u betalen met I-deal.

  • 09. Hoe wijzig ik mijn programma?

    Om uw aanmelding te wijzigen dient u ingelogd te zijn.
    Klik bovenaan de pagina op de button 'Mijn inschrijving' en kies voor 'Inschrijving wijzigen'.
    Klik vervolgens op 'OK' om uw keuze te bevestigen.

  • 11. Waar kan ik mijn eerdere aanmeldingen vinden?

    Door in te loggen op de homepage van de website en te klikken op de tab 'Mijn aanmeldingen' krijgt u een overzicht van al uw aanmeldingen.

  • 12. Ik heb een opmerking/klacht. Waar kan ik terecht?

    U kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar info@slo.nl. U ontvangt dan van ons zo spoedig mogelijk antwoord.